IRT (تومان)
تومان
تومان
ریال ایران

تیم منتور آموزشی

مدرس: سردبیر مجله در دپارتمان آموزشی «بهتر از خودم» 1403/02/5
اشتراک گذاری

سعی دپارتمان مشاورۀ مجموعۀ آموزشی بهتر از خودم همواره بر همراهی همدلانه و مسئولانه با فرزندان عزیزمان در تمام طول مسیری است که پیش روی نخبگان کشورمان قرار دارد تا شانه به شانه‌ی پیشبرد امور آموزشی ایشان و امور اجرائی دوره‌های استارتر، تیزهوشان و SchoolPlus، فرایند پایان‌ناپذیر تحصیل و یادگیری را به ساز و کاری سالم و پر از هیجان و سازنده بدل سازد تا آینده‌سازان ایران بر پله‌های رشد و تعالی در طیّ روزها و ماه‌های جاری و سالیان آتی گام بردارند.

مجموعۀ بهتر از خودم همّ و غمّ خویش را بر دور نگاه داشتن دانش‌آموزان عزیزتر از جانمان از رقابت‌های کذب و حاشیه‌هایی گذاشته است که برای ایشان جز نگرانی‌های بی‌حدّ و حصر آسیب‌زا حاصلی ندارد و روزهای کودکی و سال‌های آینده و موفقیت را نابود می‌سازد. کودکان در ابتدای مسیر گذارشان از رویاها به بزرگسالی و جهان تماماً واقع‌گرایانۀ آن، نیاز به آموختن آن دارند که چگونه هدف‌ها و آرزوهایشان را بر بنیاد و مبنای مهارت‌های فردی خویش بگذارند. دپارتمان مشاوره و آموزش مجموعۀ بهتر از خودم بنا بر این فلسفه و آرمان، در مسیر همراهی دانش‌آموزان تمرکز خویش را بر استعدادها و توانایی‌های فردی ایشان می‌گذارد تا هر یک از فرزندانمان در مسیری گام بگذارند تا عشق و استعداد توأمان به آن را در خویش می‌یابند و خود را برای گسترش مرزهای دانش و کارهای حیرت‌انگیز پیشاپیش آماده کنند.

شعار ما صداقت در عمل ماست.

پیرو این اهداف تیمی از متخصصین و دانش‌پژوهان جوان را گرد هم جمع آورده‌ایم که تنها به قید مدارک آکادمیک و نام دانشگاه محدود و مقیّد نمانده‌اند و شوق آن را دارند که دانش تخصصی خویش در حوزۀ تحصیلی و تکمیلیشان را صادقانه و بی‌چشمداشت در اختیار کودکانی بگذارند که تشنۀ دانش و خلاقیتند. تیم منتورهای مجموعۀ بهتر از خودم متشکّل از جوانانی است که خود عطش یادگیری را سال‌ها چشیده‌اند و هر یک در رشته‌ای تخصصی مرتبط با دروس هر دوره تحصیل کرده است. اتخاذ شکلی تخصصی و علمی از منتورینگ برای هر دوره این فرصت را فراهم می‌آورد تا فرزندانمان در هر کدام از دروس تحصیلی خویش، همراه و منتوری مطّلع از پیچ و خم‌ها و فراز و نشیب‌های راه‌های هر حوزۀ دانش را در کنار خویش داشته باشند که در آن درس از تحصیلات تکمیلی برخوردار است و علاوه بر یاری ایشان در هدف‌گذاری و ساماندهی شیوه‌های مؤثر مطالعه، ابهام‌های علمی دانش‌آموزان را نیز در درس و حوزۀ تخصصی خویش برطرف می‌نماید. منتورهای دوره‌های هوش استارتر و تیزهوشان نیز ضمن آشنایی و شناخت کامل از حساسیت‌های روانی و آموزشی فرزندانمان در سنین آغازین نوجوانی، بی‌آن که لحظه‌ای دانش‌آموزان را تنها و به حال خویش بگذارند، برای کمک و حلّ وسواس‌ها و ترس‌های ایشان همراهشان خواهد بود و نحوۀ برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری را به عزیزانمان خواهند آموخت.

در امر مقدّس آموزش و در این سنین آسیب‌پذیر و حسّاس کودکانمان که جایی برای هیچ ادعای گزافه نیست، ما همواره تلاش کرده‌ایم که آینده‌سازان کشورمان را تا لحظۀ پرواز و پر گشودن به سوی آرزوهایشان همراهی کنیم.

نظرات (0)

اشتراک گذاری

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

GDPR

هنگامی که از هر یک از وب سایت های ما بازدید می کنید، ممکن است اطلاعاتی را در مرورگر شما ذخیره یا بازیابی کند، عمدتاً به شکل کوکی. این اطلاعات ممکن است در مورد شما، تنظیمات برگزیده یا دستگاه شما باشد و بیشتر برای اینکه سایت همانطور که انتظار دارید کار کند استفاده می شود. این اطلاعات معمولاً مستقیماً شما را شناسایی نمی کند، اما می تواند تجربه وب شخصی سازی شده تری را به شما بدهد. از آنجایی که ما به حق شما برای حفظ حریم خصوصی احترام می گذاریم، می توانید برخی از انواع کوکی ها را مجاز نکنید. برای اطلاعات بیشتر و مدیریت تنظیمات برگزیده خود، روی عناوین دسته بندی های مختلف کلیک کنید. لطفاً توجه داشته باشید که مسدود کردن برخی از انواع کوکی ها ممکن است بر تجربه شما از سایت و خدماتی که ما می توانیم ارائه دهیم تأثیر بگذارد.