IRT (تومان)
تومان
تومان
ریال ایران

اعلام زمان انتشار نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی

مدرس: بهتر از خودم در اخبار 1403/05/5
اشتراک گذاری

اعلام زمان انتشار نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی 1403
نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد (پایۀ ششم به هفتم):
سه‌شنبه 1403/05/09
نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی (پایۀ نهم به دهم):
یکشنبه 1403/05/14
به گزارش خبرگزاری پانا، دانش‌آموزان داوطلب با اعلام نتایج می‌توانند از طریق سامانه my.medu.ir وارد کارتابل و پنل کاربری خود شده و نتایج و نمرات خود را مشاهده و دریافت کنند.
امکان اعتراض به نتیجه آزمون، از فردای روز اعلام نتایج تا یک هفته پس از آن برای داوطلبان، در دسترس قراز خواهد گرفت.
دانش‌آموزانی که در ورودی پایۀ دهم، هر دو مدرسه (نمونه‌دولتی و سمپاد) را انتخاب کرده باشند، بر اساس اولویت و بر طبق امتیازی که از آزمون کسب می‌کنند، گزینش می‌شوند.
انتخاب‌های دانش‌آموزان بر اساس اولویت انتخاب آن‌ها مشخص می‌شود.
دانش‌آموزانی که فقط یکی از دو آزمون (نمونه‌دولتی و سمپاد) را در پایۀ دهم انتخاب کرده باشند، می‌توانند نتیجه خود را در این آزمون‌ها مشاهده کنند.

نظرات (1)

مدیر کارکنان
1403/05/5 | 12:05

دوستان خوبم، از حال و هوای دلتون بنویسید
پر انرژی و صادق

اشتراک گذاری

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

GDPR

هنگامی که از هر یک از وب سایت های ما بازدید می کنید، ممکن است اطلاعاتی را در مرورگر شما ذخیره یا بازیابی کند، عمدتاً به شکل کوکی. این اطلاعات ممکن است در مورد شما، تنظیمات برگزیده یا دستگاه شما باشد و بیشتر برای اینکه سایت همانطور که انتظار دارید کار کند استفاده می شود. این اطلاعات معمولاً مستقیماً شما را شناسایی نمی کند، اما می تواند تجربه وب شخصی سازی شده تری را به شما بدهد. از آنجایی که ما به حق شما برای حفظ حریم خصوصی احترام می گذاریم، می توانید برخی از انواع کوکی ها را مجاز نکنید. برای اطلاعات بیشتر و مدیریت تنظیمات برگزیده خود، روی عناوین دسته بندی های مختلف کلیک کنید. لطفاً توجه داشته باشید که مسدود کردن برخی از انواع کوکی ها ممکن است بر تجربه شما از سایت و خدماتی که ما می توانیم ارائه دهیم تأثیر بگذارد.