IRT (تومان)
تومان
تومان
ریال ایران

اتوبوس جادویی

مدرس: سردبیر مجله در اتوبوس جادویی 1402/11/4
اشتراک گذاری
اتوبوس جادویی

شاید شما هم انیمیشن سفرهای علمی رو دیده باشید. برادر یا خواهر بزرگ‌ترتون حتماً این انیمیشن رو یادشون هست و یا چند جلد از کتابش رو خوندن و همراه خانم فریزل و اتوبوس جادویی‌اش به عجیب‌ترین جاهای دنیا سفر کردن؛ به نقاط ناشناختۀ دنیا رفتن و ماجراجویی‌های خطرناکی رو گذروندن، تبدیل به پروانه شدن و بین حشره‌ها پرواز کردن، وارد بدن انسان شدن و از نزدیک و با چشم خودشون دیدن که هر عضو بدن چه‌طور کار می‌کنه. خانم فریزل معلم مهربون و عجیب و غریبی بود که با اتوبوس جادویی‌اش، دانش‌آموزهای کلاسش رو به سفرهای علمی و باورنکردنی می‌برد و تمام بچه‌هایی که پای کتاب یا انیمیشن می‌نشستن رو هم همراه خودش می‌کرد. شاید باورتون نشه، ولی اتوبوس خانم فریزل به اندازۀ تمام بچه‌های دنیا جا داشت. حالآ نوبت شماست که سوار این اتوبوس شید.

پیدا کردن خانم فریزل اصلاً آسون نبود. ما اون رو توی یکی از سفرهاش به شکم یه نهنگ قاتل پیدا کردیم و باهاش حرف زدیم تا بچه‌های «بهتر از خودم» رو هم همراه دانش‌آموزهاش به این سفرهای هیجان‌انگیز ببره. هر کسی که فقط یه‌بار خانم فریزل رو دیده باشه می‌دونه که اون همیشه پای قولش می‌مونه. توی این سفرهای خطرناک و پر از شگفتی، خانم فریزل و ما مراقب شما هستیم؛ پس لازم نیست نگران چیزی نباشید؛ ولی این به این معنا نیست که ما و اتوبوس جادویی تبدیل به خفاش نمی‌شیم، بین کوسه‌ها و عروس‌های دریایی شنا نمی‌کنیم و یا سوار گلبول‌های سفید به جنگ ویروس‌ها و وایکینگ‌هایی که وارد بدنمون می‌شن نمی‌ریم.

بعضی وقت‌ها شما هم مثه برادرها و خواهرهاتون فقط جلوی مانیتور دراز می‌کشید و مقاله‌ها و ویدئوهایی که ما و خانم فریزل براتون میآریم رو می‌بینید و راهی این سفرها می‌شید؛ ولی فقط همین نیست، بعضی‌وقت‌ها اتوبوس جادویی جلوی در بهتر از خودم وامیسته و شما رو سوار می‌کنه و به عجیب‌ترین و زیباترین جاهای دنیا می‌بره. پس همیشه گوش به زنگ و منتظر خبرهای تازه باشید. ممکنه همین حالآ و بلافاصله بعد از تموم شدن کلاس SchoolPlus یا کلاس آمادگی تیزهوشانتون، ازتون بخوایم کوله‌تون رو جمع کنید و روی دوش‌تون بندازید و بیآید که با هم سوار اتوبوس جادویی خانم فریزل شیم و به اردوهای علمی عجیب و غریب و پر از هیجان بریم.

نظرات (0)

اشتراک گذاری

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

GDPR

هنگامی که از هر یک از وب سایت های ما بازدید می کنید، ممکن است اطلاعاتی را در مرورگر شما ذخیره یا بازیابی کند، عمدتاً به شکل کوکی. این اطلاعات ممکن است در مورد شما، تنظیمات برگزیده یا دستگاه شما باشد و بیشتر برای اینکه سایت همانطور که انتظار دارید کار کند استفاده می شود. این اطلاعات معمولاً مستقیماً شما را شناسایی نمی کند، اما می تواند تجربه وب شخصی سازی شده تری را به شما بدهد. از آنجایی که ما به حق شما برای حفظ حریم خصوصی احترام می گذاریم، می توانید برخی از انواع کوکی ها را مجاز نکنید. برای اطلاعات بیشتر و مدیریت تنظیمات برگزیده خود، روی عناوین دسته بندی های مختلف کلیک کنید. لطفاً توجه داشته باشید که مسدود کردن برخی از انواع کوکی ها ممکن است بر تجربه شما از سایت و خدماتی که ما می توانیم ارائه دهیم تأثیر بگذارد.